Джинсова колекція для чоловіків і жінок COLIN'S S / S 2014

24 січня 2014

Психологія деніму:
Відносно джинсів спрацьовує залізне правило: чим більше потертостей та інших ознак життя на брюках з деніму, тим краще. Витерті коліна і згини на стегнах, латки, рвана бахрома - наймодніші джинси сезону пройшли перевірку часом, нехай навіть і дизайнерську. Потертий денім - головний акцент чоловічої та жіночої колекції COLIN'S весна -літо 2014.

У любові до навмисно постарених джинсів явно є психологічний підтекст: джинси з потертостями з першого погляду відчуваються, як рідні. Пара улюблених брюк, куплених кілька років тому, завжди ідеальна з точки зору того, хто її носить - сидять вони, як влиті, і підходять буквально до всього. Створюючи колекцію S / S 2014, команда COLIN'S хотіла подарувати такі ж відчуття при покупці нових джинсів і їй вдалося це на всі сто: моделі для різних типів фігури дійсно чудово сидять і дарують тільки позитивні емоції!

Як в чоловічій, так і в жіночій колекції COLIN'S робить акцент на більш важкий автентичний денім, міцний по своїй структурі і добре облягаючий. У моду знову повернулися джинси- кльош родом з 70 -х, для яких такий щільний матеріал ідеальний, так як добре тримає форму. Розкльошені моделі брюк - маст-хев жіночої колекції COLIN'S весняно- літнього сезону.

Для чоловіків актуальний прямий і вільний силует джинсів. Надмірно вузькі штанини залишилися в минулому, поступившись місцем впевненості та рішучості. Чоловікам припадуть до душі такі зміни : в міру широкі штани не сковують рухів і виглядають доречно в будь-якій ситуації.

Total denim look знову популярний: в сезоні весна -літо 2014 найбільш правильними будуть джинсові сорочки темно-синього і небесно-блакитного, аж до білого, кольорів. У спекотну пору альтернативою джинсам стануть короткі шорти та спідниці.

 

 

# # #

Бренд COLIN'S був заснований в 1983 році групою компаній Eroğlu (Туреччина). Відкриття першого магазину в Стамбулі в 1986 році стало важливою віхою в його історії: саме відтоді почався стрімкий розвиток марки на міжнародній арені. Зараз по всьому світу, в 37 державах, працюють 600 магазинів COLIN'S. Сьогодні колекції бренду привертають увагу стильних молодих людей з усіх куточків світу. Джинсовий одяг - головний модний акцент марки. Щосезону команда COLIN'S розробляє нові моделі, прагне до бездоганного крою, винаходить інноваційні технології створення та обробки деніму. Крім того, бренд випускає регулярні колекції жіночого і чоловічого одягу, взуття та аксесуарів.