COLIN’S представляє жіночу колекцію деніма весна-літо 2015

6 квітня 2015

Джинси – культовий символ свободи в моді. Дівчата просто обожнюють їх за відчуття драйву, впевненості та спокусливості, які переживаєш, тільки надівши свою улюблену пару. Колекція деніму COLIN'S - про свободу бути собою без умовностей та забобонів!

ТЕРИТОРІЯ СКІННІ

В нових скінні від COLIN’S так і хочеться демонструвати довгі ноги та спокусливі вигини! Бренд визначив вузькі джинси головним must have сезону весна-літо 2015. Ідеальна посадка та стильна гама перетворили їх на об'єкт бажання кожної фешионісти. Скінні підходять майже всім і легко комбінуються з іншими предметами гардеробу. Їх можна одягати «и в пир, и в мир» - важко знайти більш універсальну та безпрограшну модель. Палітра лінійки скінні від COLIN'S відповідає актуальним трендам сезону: наймодніші моделі - класичні сині з легкими потертостями, вплив «темних» 80-х відчувається у моделях з насичено-чорного деніму, а білястий блакитний - данина спекотному літу. Так чи інакше, вузьких джинсів у дівочому гардеробі має бути багато, упевнена команда COLIN'S! Вирушати на шопінг слід, озброївшись знаннями - ідеальні скінні цього сезону - Sally Super Skinny Low Rise (модель з низькою посадкою) та Sally Super Skinny High Rise (модель з високою посадкою).

ДІТИ КВІТІВ

Разом з модою на 70-ті в колекції деніму повернулися джинси-кльош. Жодна модна зйомка в глянці не обходиться без них! Дизайнери та стилісти згадують епоху хіпі, богемний шик та божевільні вечірки під психоделік-рок та раннє диско. У штанів-кльош безліч переваг: вони візуально подовжують ноги та роблять лінію стегон більш витонченою, а в стилістичному відношенні виступають головним акцентом образу та прекрасно поєднуються хоч з бланковою футболкою, хоч з шовковою блузою. Культові джинси-кльош в колекції COLIN'S - це модель Monica Flare.

ШВИДШЕ, ВИЩЕ… СТРУНКІШЕ!

Лінійка JeanForm - новинка сезону весна-літо 2015 та дебютна формуюча серія деніму від COLIN'S. Команда бренду стверджує, що за допомогою джинсів тепер можна створити ідеальну фігуру та миттєво позбутися пари сантиметрів. Бути завжди у формі, дозволяє особливий крій, посадка та матеріал інноваційних скінні: вони сидять як влиті, облягають подібно до «другої шкіри» та забезпечують комфорт та свободу рухів. Мінус один розмір без дієт та виснажливих тренувань - це просто мрія і COLIN'S втілив її в життя. Технологічна тканина не тільки приховує зайві сантиметри, а й чудово тримає форму прання за пранням - улюблені джинси будуть виглядати як новенькі із сезону в сезон!

 

BOYFRIEND'S FIRST!

Старі добрі джинси-бойфренди незмінно популярні. Їх універсальність та чудова посадка підкупають, надихаючи експериментувати з новими кольорами, способом «варки» та деталями. Наймодніші моделі сезону виглядають так, ніби знайдені у вінтажній крамниці - потертості та «дірки» додають моделям бунтарської зухвалості. У колекції COLIN'S джинси-бойфренди впізнати нескладно - модель Slim Boyfriend давно завоювала любов дівчат завдяки м'якому та легкому деніму, ідеальному для весни та літа.

ЦЕ ВСЕ ДЕНІМ

Окрім джинсів всіх фасонів та кольорів, COLIN'S робить акцент на літній одяг з легкого деніму. Шорти з принтами та вишивкою, а також «варенки» стали новим трендом. У must haves майбутнього літа стилісти також записали жилети, сукні та комбінезони з деніму - розслаблені силуети та дихаюча тканина забезпечують повну свободу дій!

 

***

Бренд COLIN'S був заснований в 1983 році групою компаній Eroğlu (Туреччина). Відкриття першого магазину в Стамбулі в 1986 році стало важливою віхою в його історії: саме відтоді почався стрімкий розвиток марки на міжнародній арені. Зараз по всьому світу, в 38 державах, працюють більше 600 магазинів COLIN'S. Сьогодні колекції бренду привертають увагу стильних молодих людей з усіх куточків світу. Джинсовий одяг - головний модний акцент марки. Кожен сезон команда COLIN'S розробляє нові моделі, прагне до бездоганного крою, винаходить інноваційні технології створення та обробки деніму. Крім того, бренд випускає регулярні колекції жіночого і чоловічого одягу, взуття та аксесуарів. У 2014 та 2015 роках бренд отримав нагороду RETAIL AWARDS 2013 та RETAIL AWARDS 2014 в Україні, де покупці визнали його кращим у номінації «Мережа магазинів одягу. Мас маркет».